"Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów" Barbara Stawarz-Garcia

Marketing  i social media - znać na nich powinien się każdy bloger, jest to wiedza, która bardzo się przydaje. Więcej na ten temat można dowiedzieć się z książki "Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów" Barbary Stawarz-Garcia - jest to pozycja obowiązkowa nie tylko dla blogerów, ale również dla osób zajmujących się PR-em, budowaniem marki.  



Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów
  • Autor: Stawarz-García Barbara
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Typ oprawy: miękka
  • Data premiery: 13.11.2017
  • Książkę można kupić w księgarni internetowej PWN - TUTAJ 

Muszę przyznać, że dawno żadna tego typu książka nie zrobiła na mnie, aż takiego wrażenia. Czyta się ją bardzo dobrze, jest napisana przystępnym językiem - dzięki czemu jest "dla każdego",  a szczególnie dla tych którzy pracują w tzw. branży reklamowej.


Autorka porusza w swojej książce wiele ciekawych zagadnień, które warto znać. Copywriting internetowy dotyczy również blogosfery, na początku rozdziału przeczytamy zasadę, jaką powinien kierować się każdy dobry copywriter, czyli "pisz tak, by chcieli Cię czytać".


W książce znajdziemy dział poświęcony Instagramowi, z którego tak wielu z nas korzysta. Znajdziemy listę przydatnych hastagów, a także przykłady profili, którymi warto się inspirować.


Dla mnie jako blogerki - szczególnie ciekawe są następujące działy: "Sposoby na tytułu internetowe" czy "Jakie treści preferuje Google" - są to rzeczy, z którymi mam do czynienia każdego dnia. Autorka podchodzi do tych tematów w sposób bardzo przystępny i łatwy w odbiorze, dlatego też książkę czyta się bardzo dobrze i szybko, a jednocześnie bardzo dużo się ucząc.


Dla wszystkich tych, których klientem jest KOBIETA obowiązkowym punktem jest rozdział 7: "Garderoba. Content marketing  skierowany do kobiet" - przeczytamy w nim o femvertising, czyli o komunikacji skierowanej do kobiet. Rozdział ten jest ciekawy, ponieważ opisuje nie tylko to, jakim klientem jest kobieta, ale także autorka podpowiada w nim czego oczekuje kobieta, jako klient.



Może przyznać, że dawno żadna książka o marketingu nie zrobiła na mnie takiego wrażenia. Wiele rzeczy sobie w niej zaznaczyłam i z pewnością będę często do niej wracać. Już znalazła miejsce w mojej podręcznej biblioteczce.


Google Plus

O Maria S.-W.

Matka, żona, kobieta, która wciąż czegoś szuka i za czymś goni… Kocha wszystko co typowo kobiece – kosmetyki, ubrania, gadżety i inne bibeloty. Blog jest odzwierciedleniem tego co jej w duszy gra :) Zapraszam do obserwacji moich profili na Instagramie i Facebooku.

13 komentarze :

  1. Brzmi bardzo fajnie, na pewno zainteresowal by mnie dział poświęcony instagramowi, więc może w wolnym czasie po nią siegne ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa książka. Ja dopiero zaczynam "zabawę" w social media, chętnie dowiedziałabym się czegoś więcej na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa książka. Choć nie lubię poradników to ten z chęcią bym przeczytała.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś do mnie nie przemawia, chociaż uwielbiam czytać - to poradniki nie są moją ulubioną dziedziną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko opisałaś krótko i na temat, dość enigmatycznie, ale to sprawia, że aż samemu chce się przeczytać tę książkę. Tematyka niezwykle ciekawa, no i spis treści również.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że chętnie zajrzę do książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za polecenie. Barbara to mega znana postać w świecie marketingu, więc po książkę z pewnością trzeba sięgnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy najbliżej okazji będąc w księgarni zerkne na te pozycje książkowa :) wydaje się imteresujaca :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej książce nigdy nie słyszałam, ale widzę, że jest bardzo interesująca.
    E.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydate! Dzięki za takie teksty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym ją przeczytała, lubię się rozwijać i korzystać z takich poradników.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobuszowałem nieco po blogu i znalazłem to czego szukałem. Chodzi oczywiście o książkę "Content Marketing..." :) Natomiast blog jest wszechstronny i bardzo interesujący. Widać, że pisany od serca.

    OdpowiedzUsuń