Elektoniczne systemy umawiania wizyt klientów/pacjentów dla Twojego biznesu

Żyjemy w czasach kiedy wszystko załatwiamy przez internet - albo przynajmniej próbujemy. Zdecydowanie łatwiej jest nam wysłać wiadomość na komunikatorze niż zadzwonić, bo przecież wiadomość zwrotną najczęściej przychodzi bardzo szybko. Bycie on-line przez całą dobę już nikogo nie dziwi, a czasem jest wręcz prawie wymogiem, jeśli prowadzimy biznes internetowy. 



No dobrze, a jak to wygląda gdy prowadzimy biznes stacjonarny, gdzie mamy umówionych "klientów" na godzinę. Wtedy muszą oni przyjść, umówić się na konkretną godzinę i dzień lub ewentualnie próbować telefonicznie co nie zawsze jest łatwe, a z pewnością nie jest najwygodniejszą opcją. Właśnie  dlatego warto pomyśleć o tym, aby wspomóc swój biznes elektronicznym systemem umawiania wizyt. 

Na czym polega taki elektroniczny system rejestracji przestawię na przykładzie e-rejestracja24.eu - programu skierowanego dla przychodzi i gabinetów lekarskich.Wzięłam taki przykład ponieważ najlepiej obrazuje ona na czym polega usługa e-rejestracji - a właśnie w przychodniach lekarskich jest ona najbardziej potrzebna. Usługa pozwala na elektroniczną rejestrację pacjentów, ale co ważne to administrator - czyli dany gabinet decyduje o tym ile wizyt i o jakich godzinach można dokonać on-line, a które zostają do tzw. tradycyjnej rejestracji. Jest to bardzo ważne ponieważ pozwala w realny sposób zarządzać wizytami i dostosowywać je do zmieniających się potrzeb pacjentów.


Dlaczego warto wyposażyć przychodnię w system e-rejestracji?
  • ułatwi to rejestrację pacjentom 
  • zmniejszy kolejki do przychodni 
  • pozwoli usystematyzować system rejestracji  i go ujednolicić
  • program współpracuje z systemem teleinformatycznym mMedica




Korzystanie z elektronicznej rejestracji? 
Macie takie usługi w swoich przychodniach, zakładach?

Komentarze

  1. Taki system to bardzo fajne rozwiązanie, chociaż nie wiem jak to by było z przypadkami nagłymi. W ten sposób zapisywałam się na rezonans magnetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i przyjazny system. U nas jak na razie nie ma takiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy akapit, a już się w 100% zgadzam! :)
    Taki system idealny dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że to świetny pomysł ułatwiający życie. Oby zaczęły one funkcjonować w większości miejsc jak najszybciej, gdyż to super rozwiązanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobre rozwiązanie, zwłaszcza gdy umawiam się na wizytę kilka dni wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa, jest to bardzo praktyczne, wygodne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! żeby to było w każdej przychodni...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko powinno być „e”. Byłoby prościej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka