Wiosennie w wietrzny dzień - stylizacja z boyfriendami z Lidla i klasycznym trenczem

Wpis miał pojawić się wczoraj wieczorem, ale że miałam "Bad day " to padłam i poszłam spać :) 

dzisiaj szybko wrzucam Wam fotki wiosennej stylizacji na wietrzny dzień z jeansowmi boyfriendami z Lidla



Mam na sobie:  
beżowy trencz - no name, ok. 70 zł 
jeansowe boyfriendy - Lidl, 39,99 ZŁ,  pisałam o nich TUTAJ
bluza w pepitkę - MOHITO, % 49 zł, w stylizacji pojawiła się już TUTAJ  i TUTAJ
różowa torebka - no name, 59 zł
buty slip on w szachownice - DeeZee, % 29 zł, w stylizacji pojawiły się już TUTAJ 

Co sądzicie o tym zestawie ?

Instagram
,

O Maria S.-W.

Matka, żona, kobieta, która wciąż czegoś szuka i za czymś goni… Kocha wszystko co typowo kobiece – kosmetyki, ubrania, gadżety i inne bibeloty. Blog jest odzwierciedleniem tego co jej w duszy gra :) Zapraszam do obserwacji moich profili na Instagramie i Facebooku.

36 komentarze :

  1. Tobie taki zestaw pasuje i wyglądasz w nim bardzo ładnie. Ja bym się chyba nie skusiła. Często tak mam, że coś podoba mi się na kimś,a do mnie zupełnie nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem, bo sama bardzo często mam dokładnie tak samo ;)

      Usuń
  2. Wolę boyfriendy w bardziej rockowych połączeniach, z pazurem, lub w wersji minimalistycznej. Tu bardziej pasowałyby mi jednak zwykłe rurki, bo się zrobiło tak jakoś obszernie.
    Ale ogólnie ładnie Ci w jasnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jeszcze nie zestawialam tych spodni w takim bardziej rockowym połączeniu, muszę o tym pomyśleć ;)

      Usuń
  3. Super wyglądasz, świetna stylizacja. Osobiście nie skusiłabym się na takie spodnie i buty, ale ty wyglądasz w nich fajnie.
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ci w takim pudrowym różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zestaw :) pasują do Ciebie takie barwy! cudowna torebka! pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Te buciki są nieziemskie! ;)
    U mnie nowy post, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie ! Muszę sobie sprawić tego typu butki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty tego typu bardzo polecam, są wygodne i fajnie wyglądają na stopie.
      Mi marzą się jeszcze takie białe i czarne ;)

      Usuń
  8. podoba mi się w tym zestawie urocza torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No takie typowe boyfriendy to nie sa...typowe maja zwezane nogawki, a na udach i biodrach sa luzne. Zestaw ladny, aczkolwiek troszeczke poszerzaja Cie te spodnie lub sa troche za duze?
    Nadal masz klopoty ze zrzuceniem zbednych kg? ja zrzucialm 6 kg 8 tygodni bez cwiczen, bo niestety nie mam na nie czasu:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszerzają niestety :(
      Kłopot mam nadal, ale planuję dodać wpis na ten temat, bo cos zauważyłam, ale to już po weekendzie, bo wcześniej nie dam rady. .
      6 kg w 8 tyg, zazdroszczę i podziwiam....
      jak Ci się udało.

      Usuń
    2. Kochana- ograniczylam slodycze do minimum, przede wszystkim kupilam parowar, na ktorym gotuje warzywa, mieso itp..wszystko bez tluszczu, jem duzo salat, owocow i warzyw.Podstawa: wypijam ok 4 litrow wody mineralnej z cytryna dziennie i staram sie regularnie odzywiac( 4 posilki dziennie).Sniadanie,na drugie nie mam niestety czasu, obiad, podwieczorek(zazwyczaj jogurt naturalny 0,1 %+owoce) i kolacja(salata, pieczywo Wasa).
      Dodam, ze tez jestem mama 2 letniego szkraba...nie ma nic fajniejszego w tym momencie niz kupowanie ciuchow mniejszych o ponad rozmiar.Niestety na cwiczenia nie mam obecnie czasu, ale niedlugo po porodzie cwiczylam z Chodakowska ok. 3 miesiace i stracilam ok. 12kg:) Obecnie nosze male 38..do celu jeszcze min.5 kg :) Zycze duzo wytrwalosci i powodzenia!!!

      Usuń
    3. dobra myśl z tym parowarem, tez by mi się przydał, bo przy okazji gotowałabym w nim dla Łucji - chyba muszę sobie sprawić...
      słodycze też już ograniczyłam i to dawno, choć czasem pozwolę sobie na małe szaleństwo - staram się nie dać zwariowac..
      u mnie najgorzej z tą wodą, ale zauważyłam, że jak sobie nalewam wodę w małą butelkę z dzióbkiem, to częściej po nią sięgam...
      mi też jest ciężko ogarnąć 5 posiłków i nie zawsze mi się udaje...
      gratuluję, podziwiam i mam nadzieję, że mi też się uda... :)))

      Usuń
  10. Torebeczka świetna, pasuje Ci róż :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny stroj..tylko inna lokalizacja tla..by tutaj zadziałała cuda.. inne tlo... gdziekolwiek. . Wystarczy nieopodal las;))) plac zabaw.. nie koniecznie kamieniczki... slabe foty i powstala klapa:// nawet stroj spoko.

    A wez wstaw ten sam stroj ale inne tlo do porównania. :)

    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. , niestety nie zawsze uda mi się zrobić foty w takiej scenerii, w jakiej bym chciała :( a najgorsze, że wycieli mi moje ulubione świerki, przy których bardzo często robiłam zdjęcia. ...
      Niestety wbrew pozorom nie jest to takie proste, bo sama sobie zdjęć nie zrobię. ,,.
      W związku z tym czasem sceneria jest słaba. ale dzięki temu mogę dodawać częściej stylizacje, coś za coś m :(
      Jeśli mi

      Usuń
    2. Jeśli mi się uda, to postaram się zrobić foty w innej lokalizacji, ale nic nie obiecuje. ...pozdrawiam ;)

      Usuń
  12. Fajny zestaw, ładnie CI w pastelach Marysiu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba :) slip ony przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much,
    However I am encountering problems with your RSS.
    I don't understand the reason why I am unable to join it.
    Is there anyone else getting the same RSS problems? Anyone that knows the answer will you kindly respond?
    Thanx!!

    My blog odżywka przedtreningowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi osobiście stylizacja się bardzo podoba,
    w końcu fajnie, modnie i dziewczęco, kolor pasuje do Ciebie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie super, delikatnie i dzieczeco

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie super, delikatnie i dzieczeco

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie proste stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ostatnio właśnie takich zestawów najwięcej :)

      Usuń
  19. Ja nigdy nie lubiłam boyfrendów, bo one nie podkreślają figury,
    a do tego zestawu widziałabym conversy białe a nie te twoje buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię co do butów - jednak jakoś conversów w mojej szafie brak..

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz. Takie jasne kolorki zdecydowanie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna torebka właśnie szukam takiej tylko w kolorze czarnym gdzie można ją zakupić?
    Super stylizacja :D
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z torebką nie po pomogę, bo kupiłam ją w sklepie no name ;)

      Usuń