Nad morze z prawie 3-latką / Sukienki w paski dla mamy i córki

Wyjazd nad morze z prawie 3-latką to już zupełnie inna bajka, w zeszłym roku byliśmy nad morzem sami - bez Łucji, bo potrzebowaliśmy chwili dla siebie. Gdy Łucja miała 10 miesięcy była nad morzem razem z nami - pisałam o tym TUTAJ i nie było tak różowo. Tak naprawdę był to pierwszy świadomy wyjazd Łucji - morze i piasek sprawiły jej wiele radości, było widać, że cieszy się z tego, że jesteśmy nad morzem. Pogoda w miarę nam dopisała, a zresztą nawet gdy zaczynało trochę padać, to było wiele radości, że trzeba było uciekać przed deszczem...

Łucja jak każde dziecko ma swoje humory, gorsze i lepsze dni, na szczęście na wakacjach miała tylko te dobre dni. Ogrom atrakcji i wrażeń sprawił, że przez cały wyjazd, Łucja była zadowolona i bardzo grzeczna - dzięki czemu udało się nam odpocząć, jednocześnie spędzając aktywnie czas podczas zabaw nad morzem w piasku czy wycieczki do ZOO. Widząc szczęście i radość na twarzy dziecka nic więcej nie było nam trzeba.

Obawialiśmy się też trochę tego, jak Łucja będzie spała w zupełnie nowym miejscu. Żeby było jej wygodnie zabraliśmy ze sobą łóżeczko turystyczne - świetnie się sprawdziło, a Łucja spała bardzo dobrze i my też.  Zdecydowaliśmy się na to samo miejsce, w którym byliśmy w zeszłym roku - wpis TUTAJ - spodobała nam się Wyspa Sobieszewska i znów tam wróciliśmy.

Na zdjęciach możecie zobaczyć mnie i Łucję w sukienkach z kolekcji dla mamy i córki, które jakiś czas temu były do kupienia w Biedronce. Dałam za nie po 29,99 zł i są boskie, wykonane z bardzo miłego materiału, są wygodne w noszeniu, a do tego świetnie się prezentują. Chyba musimy w Łucją zaopatrzyć się w więcej sukienek dla mamy i córki, bo to świetnie wygląda.

Jako, że mamy czas urlopów to polecam Wam  właśnie wyjazd nad polskie morze, bo można nad nim naprawdę odpocząć i miło spędzić czas. Ciekawą ofertę  noclegową nad polskim morzem posiada bursztynowewzgorze.info jest to hotel znajdujący się niedaleko Ustronia Morskiego, a tam jeszcze nie byłam..