Na rockowo, imprezowo - odziana w czerń

Totally black look - stylizacja z czarną ramoneską, koronkowymi szortami, golfem, kopertówką maxi oraz botkami z metalowymi noskami


Rzadko zakładam rzeczy, które są typowo imprezowe, jednak gdy nadarzyła się taka okazja pozwoliłam sobie na małe szaleństwo i z rzeczy z mojej szafy stworzyłam "totally black look" - potraktujcie ten zestaw, jako zestaw imprezowo - wyjściowy, a nie codzienny, gdyż z pewnością na codzień bym tak nie chodziła.

W końcu założyłam moje koronkowe szorty z H&M, które upolowałam na wyprzedaży za 20 zł - takie zakupy to ja lubię - niestety były za duże, wzięłam ostatnie, jakie były w sklepie, ale trochę je wszyłam i są idealne. Reszta rzeczy jest już Wam dobrze znana, gdyż pojawiały się już na blogu - skóropodobna ramoneska, to jedno z moich ulubionych okryć wierzchnich w sezonie wiosennym i jesiennym, natomiast buty z metalowymi noskami pojawiły się w jednej z ostatnich stylizacji TUTAJ







 Mam na sobie:
koronkowe szorty - H&M, % 20 zł +DIY
czarny golf - no name, 25 zł 
ramoneska - New Yorker, % 79 zł 
botki z metalowymi noskami - shoelook.com 59 zł 
rajstopy - Conte
pierścionek  -   iloko.pl ok. 8 zł   
kopertówka maxi - allegro, 25 zł
korale - allegro, ok. 10 zł


Co sądzicie o takiej stylizacji utrzymanej w czerni - oczywiście jako strój imprezowy, a nie codzienny ;)


,

O Maria S.-W.

Matka, żona, kobieta, która wciąż czegoś szuka i za czymś goni… Kocha wszystko co typowo kobiece – kosmetyki, ubrania, gadżety i inne bibeloty. Blog jest odzwierciedleniem tego co jej w duszy gra :) Zapraszam do obserwacji moich profili na Instagramie i Facebooku.

60 komentarze :

  1. Jestem fanką takich zestawów!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne co bym zmieniła to biżuterie i dała bluzkę bez golfa reszta jak najbardziej w porządku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bez biżuteri,golfika i opaski było by zajebiście a tak jest nijak , wieje tandetą!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko fajnie, tylko dlaczego Marcelko znów związujesz włosy??
    taką fajną miałaś fryzurkę teraz- rozpuszczaj włoski:))
    i nie noś tych grubych opasek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tylko te dwa razy próbowałam z tą opaską i chyba jednak to nie dla mnie...
      spokojnie - jak na razie więcej tak nie związuję włosów...
      chodzę w rozpuszczonych, albo delikatnie podpiętych

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      zakochałam się w nich jeszcze, jak były w regularnej cenie po 99 zł - ale tyle było mi żal za nie dać - świetnie sprawdzą się latem :)

      Usuń
  6. Niestety nie podoba mi się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko - rozumiem
      jutro postaram się opublikować kolejną - zupełnie w innym klimacie stylizacje - myślę, że może ona wpadnie Ci w oko ;)

      Usuń
  7. koralom mówię stanowcze nie! natomiast koronkowym szortom stanowcze tak! pozdrowienia moni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idziesz na pogrzeb czy masz żałobę? wiosna w pełni a tu takie ciemności demoniczne!!
    przydałoby się parę zmian - rzeczy same w sobie ciekawe, ale ogólnie daje to kiepski efekt.
    Tak jak już pisali poprzednicy - nie związuj włosów! ta opaska wygląda naprawdę nieładnie;/ Twoja buzia korzystnie wygląda w oprawie rozpuszczonych włosów :)
    Korale schowaj gdzieś do najdalszej szuflady, są tandetne i nie pasują tu.
    Torebka oryginalna, ale do tego zestawu dobrałabym jakąś jasną lub kolorową kopertówkę do ręki, mniejszą od tej czarnej.
    Kurtka+buty+spodnie = ekstra!!
    ale - bez tego czarnego golfa, coś jasnego lekkiego pozytywnego i delikatnego pod spodem, albo jakis luzny t-shirt, nawet dobrze wyglądałaby ta jasna bluzka z nadrukiem z poprzedniego postu, delikatnie rozpięta kurtka, rozjaśniająca niewielka torebka w dłoni - tak niewiele zmian a byloby super:)
    Rajstopy tez zmienilabym, moze na mniej kryjące, za dużo tu tej czerni :( czy te rajstopy mają taki dziwny wzorek nad kolanami na udzie? jeśli tak to dziwnie to wygląda;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ;P
      zdjęcia były robione zanim przyszła wiosna - ale spokojnie, jeszcze jeden zestaw będzie taki trochę z przesilenia zimowo - wiosennego, a potem już tylko wiosna - mam taką nadzieję ;)
      tak - te rajstopy mają taki wzorek

      Usuń
    2. UWIELBIAM CZYTAĆ KOMENTARZE MEGANM- są idealnie napisane, w 100%:)
      Marcelko, powinnaś wziąść do serca komentarze Meganm, bo dziewczyna świetnie radzi

      Usuń
    3. hehe widzę, że mam orędownika, miło mi:) jak mogę, tak doradzam, wierzę, że dla każdego jest ratunek i w każdym drzemie choć odrobina potencjału ;p tylko czasem może jest trochę uśpiony albo zdeformowany :D

      Usuń
    4. no i WZIĄĆ oczywiście... :) Plus dla Marcelki, że nie popełnia błędów ortograficznych, jej posty są raczej poprawne stylistycznie i składniowo, chyba, że niezbyt uważnie je czytam i nie zauważyłam błędów ;p

      Usuń
  9. ajj, rajstopy fatalnie wyglądają - czy to jest aplikacja jakaś na nich? Z daleka ma się wrażenie, jakby były za małe, albo były nałożonymi i naciągniętymi do granic możliwości podkolanówkami, nieładnie skracają Ci nogi. I popieram opinie o włosach, koralach i golfie!
    Szorty są ciekawe, wyglądają na spódniczkę :)

    Medb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest na nich aplikacja - coś jak ściągacz, paski, coś w tym stylu...
      właśnie to jest najfajniejsze w takich szortach, że będzie je można nosić latem w wielu zestawach, bo wyglądają, jak spódniczka :)

      Usuń
  10. Chyba wolałabym tu gładkie rajstopy, bez tych wzorków na udach. A poza tym bardzo fajnie, czarny total look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z Paulinka - zmiana rajstop na gladkie dalaby lepszy efekt, bo chyba jest o jeden "wzorek" za duzo.. Poza tym swietnie, bardzo podoba mi sie "gora", golf super wyglada z maxi naszyjnikiem;) No i buty sa mega! Pozdrawiam. ANka

      Usuń
    2. dzięki dziewczyny za komentarze - fakt, poszalałam z tymi rajstopami po całości ;)

      Usuń
  11. wszystko wygląda super, tylko ja nie nałożyłabym naszyjnika jakoś za dużo tego. fajny zestaw:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne buty kochana:) Bardzo mi się podobają. Torebka tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. rajstopy,korale,fryzura-Wielkie NOT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może następnym razem będzie HOT ;)

      Usuń
    2. dobra riposta :D trzymamy za słowo z tym hot'em :)

      Usuń
  14. Marcelko wyglądasz super w czerni! Bardzo fajny, imprezowy zestaw - podoba mi się! :) Szorty - boskie!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są tutaj moim nr jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz przecudnie! to chyba jeden z moich ulubionych Twoich zestawów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow !
      dziękuję bardzo kochana :)
      choć dla mnie jest to trochę takie "szaleństwo"

      Usuń
  18. Nie jest źle, chcociaz koraliki z zupelnie innej bajki niż reszta, rajstopy faktycznie nie wydlużaja nóg, ale nie mów o sobie więcej, że jesteś w cos ODZIANA. Jestes ubrana. Odziać to sie mozna w worek pokutny. R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cięty język :) bardzo mnie rozbawił Twój komentarz :)

      Usuń
    2. hi hi - oki - będę się ubierać, a nie odziewać :)))

      Usuń
  19. marzyły mi się te buty! A gdy już zdecydowałam się na zakupy nie było mojego rozmiaru ;< ślicznie na nóżce się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często tak mam - dlatego też staram się zbyt długo nie wahać, bo potem się okazuje, że już nie ma tego, co chciałam kupić...

      Usuń
  20. DLA MNIE SWIETNY ZESTAW, NAWET DO NOSZENIA NA CO DZIEN :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja :) trochę mroczna, ale z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba najgorsza stylizacja do tej pory, wyglądasz koszmarnie, nie wiem co gorsze rajstopy czy fryzura
    pozdr bb-m

    OdpowiedzUsuń
  23. kurcze, od dawna poluję na taką ramoneskę i nie mogę jej nigdzie znaleźć!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją mam już ze dwa lata, także jak na tą ceną - to jestem w szoku, że nic się z nią nie dzieje i nadal jest w idealnym stanie, pomimo tego, że bardzo często ją noszę :)

      Usuń
  24. Pieknie wyglądasz :) te buty to uwielbiam :)


    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj,
    w upiętych włosach wyglądasz bardzo ładnie (już o tym pisałam), ale w tak zebranych i wygładzonych plus opaska - nie.
    Rajstopy mają dość odważne zakończenie, co w połączeniu z koronką spódnicy daje tani efekt....
    Korale w towarzystwie pazurzastej ramoneski wyglądają źle.
    Kopertówka i buty - fajne.
    Reasumując - nie jest to Twój najlepszy zestaw.
    Śliczne rzęsy :)
    Pozdrawiam,
    Kaśka


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko - dzięki za tak obszerny komentarz
      wiem już, że takie upięcie z opaską mi nie służy - także zamierzam nie popełniać tego błędu więcej...
      zapraszam - jak się uda to jutro - na kolejny zestaw - może bardzie przypadnie Ci do gustu :)
      pozdrawiam

      Usuń
  26. świetne buty i fajna ramoneska :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Like it like you :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasami zastanawiam się, czy Ty masz lustro?
    Jak zwykle włożyłaś na siebie tyle, że już chyba więcej się nie da:/
    Koronkowe szorty i te rajstopy z paskami, absolutnie na nie. Korale do golfu? Nie, nie, nie i jeszcze raz nie:/
    Buty mi się nie podobają.
    W zestawie podoba mi się tylko kurtka i torebka.
    No i oczywiście broń Boże, żebyś nosiła związane włosy i do tego jeszcze taką opaskę!! Widziałam, że w komentarzach pisałaś, że zauważyłaś, że Ci to nie pasuje. Może warto czasami, zanim wrzucisz jakąś stylizację, dwa razy się zastanowić i poprawić swoje błędy?
    pozdrawiam P.D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam lustro :P
      na szczęście to ja decyduję o tym co wrzucam na bloga :P
      dziękuję za tak obszerny komentarz - ale próbować można różnych fryzur i różnych stylizacji - dla mnie to na tym polega - na eksperymentowaniu, na byciu sobą, a nie na ubieraniu się według ogólnie przyjętych kanonów i wyglądaniu tak, jak wszyscy, bo tak by było najlepiej - gdy się czegoś nie spróbuje, to skąd wiadomo, że to nie pasuje...

      pozdrawiam :))

      Usuń
  29. To nie chodzi o ubieranie się według kanonów... Chodzi o to, żeby rzeczy do siebie pasowały a nie "wrzucać" na siebie co popadnie:/
    "Próbować można różnych fryzur"- tak. Jednak dziewczyny w komentarzach wcześniej pisały Ci, że źle wyglądasz w związanych włosach, więc bierz wskazówki z komentarzy do siebie
    P.D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja i tak jestem zdania, że jest inaczej :P i już :D
      na szczęście mam takie prawo, tak samo, jak Ty masz prawo do swojej opinii
      co do fryzury - tak dziewczyny pisały, a ja pisałam, że próbowałam jej tylko te dwa razy - a zdjęcia na bloga najczęściej wrzucam z opóźnieniem - to pokazałam to uczesanie właśnie te dwa razy,
      co do brania do siebie uwag z komentarzy - 5 osób napisze na tak, 5 na nie - zawsze staram się brać komentarze pod uwagę, ale to nie znaczy, że całkiem będę się stosowała do różnych rad i opinii - staram się podchodzić do tego rozważnie
      :)

      Usuń

  30. wrzucając coś na bloga i upubliczniając pewne treści, bierzesz odpowiedzialność za nie. Jeśli szerzysz zły przykład, bezguście i propagujesz nieumiejętne dobieranie ubrań to robisz ludziom krzywdę. ktoś naprawdę może pomyśleć, że tak należy się ubierać, że to jest ładne i z gustem dobrane.
    i nie nazywaj tego stylizacjami, bo to słowo tu nie pasuje. eksperymenty - owszem. szukasz własnego stylu, starasz się coś pokazać, angażujesz się w to co robisz, ale niestety nie robisz tego najlepiej. ciągle się uczysz, słuchasz czyichś rad, pracujesz nad sobą i samodoskonalisz się - to jest super.
    A łamanie ogólnie przyjętych kanonów jest oczywiście właściwym i naturalnym mechanizmem ewolucji, ale umówmy się - można być kreatywnym modowym rewolucjonistą albo człowiekiem bez wyczucia stylu, któremu wydaje się, że przewróci do góry nogami świat mody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będę wdawała się w bezsensowną dyskusję - Ty masz swoje zdanie, a ja swoje i nie muszę podzielać Twojej opinii - spoko, Tobie może się nie podobać, ale to nie musi znaczyć, że masz 100% rację - i na prawdę bardzo proszę i apeluję o to, aby nikogo tutaj nie obrażać, jest to mój mały kawałek miejsca, gdzie po prostu nie chcę wylewania wzajemnej goryczy i już
      ten blog to moja pasja, moje hobby - jego prowadzenie sprawia mi radość

      Usuń
    2. krytykę zawsze trzeba dobrze prześwietlić i wyłowić z niej wszystko, co przydatne. nie mówię, że mam 100% rację, nie każdy musi się ze mną zgodzić. jak będziesz chciała skorzystać z jakiejś wskazówki, to zapewne to zrobisz i zaręczam Ci, że wyjdzie Ci to na dobre. ale to już Twój wybór.

      Usuń