Kolory jesieni - brązy i rudości

Jesienna stylizacja do pracy - czerwony płaszcz, ceglasta marynarka, czarne cygaretki, koszulka z wieżą Eiffla, naszyjnik z perłami, rude botkiz wężowymi wstawkami i duża brązowa torebka.


W dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić moją propozycję jesiennej stylizacji do pracy, gdzie główna rolę odgrywają ciepłe kolory - czerwień, brąz i rudości. Niektóre rzeczy z tej stylizacji mogliście już zobaczyć na blogu - czarne cygaretki (w stylizacji TUTAJ i TUTAJ), ceglasta marynarka (w stylizacjach TUTAJ i TUTAJ) oraz brązowa torebka (TUTAJ i TUTAJ). Nowością jest mój czerwony płaszczyk i koszulka z ROMWE oraz botki z Chantal Marie, o których pisałam TUTAJ.


Choć zawsze podobało mi się zestawienie cygaretek z marynarką i jakimś topem z nadrukiem, to jakoś mi zawsze było nie po drodze do takich zestawów. W mojej szafie brakowało mi luźnych t-shirtów z nadrukiem, ta koszulka z wieżą Eiffla jest jedną z niewielu w mojej szafie, ale bardzo ją polubiłam i myślę, że zaopatrzę się w jeszcze jakiś t-shirt z ciekawym nadrukiem.




Mam na sobie:
czerwony płaszcz -ROMWE, ok. $40, do kupienia TUTAJ
ceglasta marynarka- Atmosphere z allegro, ok. 55 zł
koszulka z wieżą Eiffla - ROMWE, $12,99, do kupienia TUTAJ
czarne cygaretki - H&M z loompex.pl , 29,99 zł
torebka Manzana 260 zł
botki - Chantal Marie - pisałam o nich TUTAJ, dostępne tylko na zamówienie
naszyjnik z perłami - ROMWE, $ 15,99
kolczyki serca - Bellast


Co sądzicie o mojej jesiennej propozycji stroju do pracy?


,

O Maria S.-W.

Matka, żona, kobieta, która wciąż czegoś szuka i za czymś goni… Kocha wszystko co typowo kobiece – kosmetyki, ubrania, gadżety i inne bibeloty. Blog jest odzwierciedleniem tego co jej w duszy gra :) Zapraszam do obserwacji moich profili na Instagramie i Facebooku.

41 komentarze :

  1. zazdroszczę Ci tego naszyjnika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) niestety jest już niedostępny na ROMWE :(
      ale ostatnio widziałam podobne tutaj: http://www.iloko.pl/?affiliate=marcelkafashion

      Usuń
  2. Rękawy płaszcza są za długie :(
    w ramionach też w nim niekorzystnie wygladasz
    i ten płaszcz ogólnie nie bardzo mi sie podoba

    reszta super:)))
    świetnie wygladasz w rozpuszczonych włosach,
    dobrze że nie czeszesz się już w ten koczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdanie koczek Marcelkę odmładza i wygląda w nim całkiem fajnie;)
      pozdrawiam
      www.manufakturakotekann.blogspot.com

      Usuń
    2. Powiem szczerze, że jeszcze nie zwróciłam uwagi na rękawy tego płaszcza, ale miałam go dopiero raz na sobie i jakoś mi nie przeszkadzały...
      Płaszczyk jest luźniejszy, ale dzięki temu sprawdzi się, jeśli będę chciała go założyć na jakiś gruby sweter ;)

      Czasem czeszę się w koczek, bo dobrze czuję się w takiej fryzurce, ale na szczęście moje włosy już sporo odrosły i w rozpuszczonych też czuję się dobrze ;))

      Usuń

  3. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Mario, pięknie wygląda Pani w jesiennym słońcu. Ach te rudości to cudowności. Pozdrawiamy cieplutko. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, bardzo oryginalne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ale bez płaszczyka. Ten dodatkowy kolor już mi tu nie pasuje :) Ja własnie nie umiem się tak ubrać elegancko ale na luzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk bardzo, bardzo... ;) i żakiet i naszyjnik, i koszulka :)
    Torba i botki - to sprawa indywidualna :))))), natomiast cosik mi te spodnie wadzą ;) szczególnie w miejscu dochodzącym do cholewki butów...
    Okulary fajnie dobrane :) ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam, Kaśka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba ;)
      Wiem - mi ta torebka i butki bardzo się podobają :)
      spodnie troszkę się marszczą, ale najbardziej mi pasowały do tego zestawu,
      do tych botków fajnie wyglądają legginsy, ale tutaj by się nie sprawdziły...

      pozdrawiam :**

      Usuń
  8. Torebka jest super:0


    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja.
    Najbardziej spodobała mi się bluzka. ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo cie lubie Marcelko tylko chodzi o to ze te buty ...sa po prostu w bardzo złym stylu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      według mnie te buty są dość odważne i przy złym zestawieniu mogą się takie wydawać, niemniej jednak wydaje mi się, że w tym zestawieniu świetnie się sprawdziły ;)

      Usuń
  11. fajna torebka i fajne włosy :) pozdro Moni

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz super. Wszystko mi się podoba:) Buty fajne i torebka też i ta marynarka. Świetne zestawienie z koszulką. No i naszyjnik!!!

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      naszyjnik to mój ulubieniec, dlatego tak często gości na blogu, chociaż dzisiaj przyszedł mi nowy i nie wiem, czy nie zajmie jego miejsca ;)

      pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ja również lubię botki a te są bardzo oryginalne. Fajnie że udało Ci się znaleźć pasującą do nich torebkę. Stylizacja bez czerwonego płaszczyka podoba mi się, zwłaszcza zestawienie torebki, butów i ceglastej marynarki;-) Te elementy idealnie ze sobą grają.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. botki mają coś w sobie, że trudno ich nie lubić :)
      torebkę mam już od jakiegoś czasu i okazało się, że botki idealnie do niej pasują ;)

      Usuń
  14. Piękna stylizacja! T-shirt, żakiet i naszyjnik to moi ulubieńcy z tego zestawu :))

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  15. połączenie po prostu boskie
    serdecznie zapraszam: http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się twoja marynarka, chętni widziałabym ją u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. mozna powiedziec,ze jestem skromna fanka tego bloga jednakze buty sa bardzo niefajne:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa stylizacja, chociaż te spodnie mi coś tak nie pasuję, ale cała reszta bardzo fajna (szczególnie botki) pozdrawiam

    http://tynjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Marysiu wszystko mi się podoba, ale buty z przodu jestem na tak z boku na nie ta klamra :(
    na pewno są jakieś :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są piękne. Mi by było szkoda ich nosić tak na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  21. naszyjnik rzeczywiście super, napatrzeć sie nie mogę:)) fajnie dobrałąś buty i torebkę:* podoba mi się:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne botki (i torba), ale spodnie do nich chyba niekoniecznie pasują. Może lepsze byłyby leginsy Całość O.K. Tylko moim zdaniem ten piękny naszyjnik nie pasuje do tego T-shirta, ani do pracy.
    Bardzo ładny żakiet i ładnie Ci w tych kolorach. Ładne włosy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Legginsy by idealnie pasowały, ale ja nie czuję się komfortowo w legginsach do krótkich bluzek :( Na szczęście ja nie muszę ubierać się jakoś bardzo formalnie do pracy ;)
      przynajmniej nie zawsze...
      moje włosy w końcu zaczynają dochodzić do siebie i powoli zaczynają znów mi się podobać :)
      pozdrawiam :))

      Usuń
  23. Ślicznie wyglądasz w czerwonym Ci do twarzy ;)

    Zapraszam do siebie:) Będzie miło jak zajrzysz :)
    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja :)
    bardzo ciekawe buty! :D

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna marynara!Wogóle super:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna ta ceglasta marynarka - dobrze w niej wyglądasz :)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna fryzurka!!
    Jesienne klimaty superaśne :)

    OdpowiedzUsuń